Blondinės užrašai

Posted by on 2010 m. vasario 10 d., trečiadienis

it's been a while since mano paskutinis postas, bet parsiradau vėl. Ką nuo paskutinio posto nuveikiau? Pradėjau naują semestrą su pažadais "tikrai tikrai mokysiuos, sportuosiu (...)" ir taip toliau ir panašiai. Kažkaip man naujų metų atskaita mėnesiu vėliau prasideda. Gal tik dabar pasibaigė naujametinės sambukos veikimo laikas? ( btw, šitas gėralas, kuris iš pardžių atrodė toks skanus, keliaus į unwanted produktų sąrašą, kartu su kebabais, čepkelių trauktine, 3/4iais visų sidrų ir panašių gėrimų rūšių. Bet ką aš čia vis apie maistą, grįžkim prie sporto temos. Šį savaitgalį labai smagiai pasivaikščiojom su Olia iki Lentvario, užtrukom apie 3h, praėjom apie 10km. :) šiaip ėjom į mišką "pafotkyt", bet kadangi mūsų smalsumas (ir kvailumas? ) neribotas, o mūsų baimės akys mažos, ieškojom įsivaizduojamo takelio (t.y. aš buvau įsitikinus, kad jau "tuoj tuoj čia bus tas toks". Toliaus seks trumpas fotoreportažas iš mini pasivaikščiojimo xD
čia dar pati pradžia.



apokaliptiškas dangus. Ir kaip tada dar nesupratom, kad toks vaizdas nežada nieko gero:D

Bene gražiausia nuotrauka, ir ta išdegus b* n* ;/
and the last one: " krč negyvas rajonas, čiūju degina čia lavonus
-nū rimtai, jauti koks kvapas?
- vaško namai, blet" kalba pasisuko siaubakų ir kitų mielų dalykų linkme :D žemiau "vaško namai" :DDD


nekreipkit dėmesio į išdėstymą, būkit žmonės, rašau pro miegus galima sakyt ir šiaip nemoku aš čia padaryt kaip noriu, viliuos, kad po informos paskaitų mokėsiu (dedu daug vilčių į Pranaitį):D
a, dar kalbant apie ilgus pasivaikščiojimus aka pasiklydimus- teko paklaidžiot Baltupiuos su kursioke, kaip gerai, kad yra Olia, kuri viską žino ir mokosi mif'e ( įdomu kada ir tu pradėsi kapot CS (nerd)?) :D
Norėjau rašyt dar daug, bet noriu miego, nes ryt, blet 6.30 turiu atsikelt, kad spėčiau į paskaitą 8h (headbang). Ačiū, tau, nuostabusis rajone, kad esi pačiam Vilniaus pakrašty (keikiuosi baisiai).
Čiūju ir užteks...
P.S.: Jeigu man tiktų, tai persidažyčiau plaukus šviesiai. Manau pribrendo laikas parodyt pasauliui, kas slypi mano viduje (atsiprašau visų protingų blondinių ;*).

5 Comments

  1. Pranaitis yra Pranaitis, bet toks išdėstymas kaip tik duoda originalumą. Prie originalios kalbos originaliai ir foto išmėtytos. Aš nieko nekeisčiau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ryžyj ryžyj kanapatyj xD davai gal dažniau foto reportažų?:>

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nū vis tiek kai apsišviesiu, tai jaučiu kraustysiuos į wordpress'ą, kažką keisiu, jeigu dar rašysiu toliau. Gal padaryt kokią apklausą or sth ar verta rašyt toliau? O dėl fotoreportažų, tai būtų dažniau, jei atsirastų dėmesio vertų įvykių, Olia ;D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ne nū, tai kas trukdo? Daryk įvykius xD

    AtsakytiPanaikinti