Eilinė buitiaškė

Posted by on 2010 m. rugpjūčio 9 d., pirmadienis


Hello, I'm back. Užsimaniau raštelėt. Man liūdna, tai sėdžiu ir gūglinu gražias tašes. Ramina mane galvojimas apie skudurus. (Tuštutė? Gal. whatever.)
Šiap vis norėdavau parašyt čia ką nors, vis užgimdavo kokia "ooo reiks pablogint apie tai!" idėja besistengiant užmigt, bet miegas nugalėdavo, o ryte arba neatsimindavau ką ten sugalvojau arba elementariai tingėdavau.
Bet va, sėdžiu dabar ir susimąsčiau apie temas kurių vengiu blogindama. Tokios dvi esminės būtų politika ir meilė. Pirmosios neliečiu, kadangi ne itin daug apie ją išmanau, o ir nesinori čia sulaukti aršių puolimų, nes, kiek pastebėjau, politikavimai niekada nesibaigia taikiai. Užtenka įsijungt kartais delfi ir paskaityt komentarus. Ir žinot, peržvelgi kokius 5 ir jau pradeda pykinti. Vienžo, politika sucks :D
O kodėl nesinori rašyt apie visokias meiles seiles ir apskritai asmeninius santykius kažkokius, nes 1. tai yra ASMENIŠKA, o 2. Man pačiai yra žiauriai LOL skaityt postus a la "man pašiko, mane paėmė/paliko, aš vieniša/įsipareigojusi ir mylima/niekam nereikalinga, noriu gėlyčių, paukščiukų, b*biukų, o mama, paimk mane už rankos" blia.
Įdomu, kokių temų blogindami vengiat Jūs ir kodėl?( jei kas skaito dar čia mane)
Ir dabar lyrinis nukrypimas, radau labai įdomų puslapiuką, nuo kurio ilgai negalėjau atplėšt akių, apsliankykit, mielieji: paspausk mane, o taip!
Ir pabaigai: klausykit sexy muzikos.

Leave a Reply