Viso pasaulio narcizai, vienykimės!

Posted by on 2010 m. sausio 22 d., penktadienis

Sveiki, mielieji! Haha, mielieji, kiek jūsų čia mane skaito - 2,3, nū ok, 4? :D anyway, ko norėt kai tėra tik 4 postai, o apie kokybę tyliu išvis. ( bet jei skaitančiųjų auditorija suaktyvėtų ir pasidaugintų (fu, vėl aš su savo pošlybėm xD), bandyčiau pasitempti ir keltis levelį.
00.18. Jau penktadienis, naktis. (nors kažkodėl pentadienio naktim vadinu laiką nuo kažkur 23h penktadienį iki 5.00 šeštadienį :D ) Taigi, naktis, lauke dubakas, namie dubakas, smegeninėj ne ką geriau, bet langas "naujas pranešimas" pats atsidarė kažkaip. Jo, įžanga per ilga, apie nieką ir iš tuščio į kiaurą. Visai, kaip galvoje mano. Nū dw, pasakykit, kad aš veltui ant savęs stūmiu ir, kad iš tiesų aš labai protinga. Čia gi toks gudrus prijomas, verkti dėl ko nors labai, kad tave paguostų ir įtikintų, kad nėr dėl ko žliumbt. (verkti= dejuoti "bl aš tokia(-oks) lašara, negraži(-us), etc.") Užtat įsivaizduokit, kas būtų, jeigu nesulauktumėt paguodos, o vietoj to in your face lėktų frazės "jo pzdc tu stora/tu daunas čystaj/ в семье не без урода" :D iškart pradėtumėt manyt, kad esat protingiausias, gražiausias,-iausias, tik "jie asilai to nesupranta" :D čia kaip Olia yra pasakius: "Mano kvailumas nesuteikia jums teisės man jo prikaišiot."
Nežinau prie ko čia viskas buvo ir kodėl, šiaip. Norėjau parašyt ką nors prasmingo, ar bent jau rimto, o gavos kaip visada. Reikia mestelėt jum kokį link'ą kaip bonusą už apsilankymą bloge.
Metu:

Alma from Rodrigo Blaas on Vimeo.


Pasaka apie narcisizmo pavojus. Labai gražu ir už idėją 10 autoriui. Labanakt ;*


P.S. http://www.clubgravity.lt/en/611312/events/darker-rockwell noriu ryt į Gravity očen očen, bet jaučiu, kad neišdegs, o gaila ;/

One Comment

  1. Šiaip, kiekvienas pradedantysis blogeris, susiduria su kūrybiškumo, prasmingumo problema, tad nėra ko pergyvent. "Pagausi", atrasi savo rašymo stilių ir mintys liesis laisvai. Na betkokiu atveju sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti