Posted by on 2010 m. sausio 8 d., penktadienis

"zdaroff. sizu zru rzu." Toks buvo pirmasis šio jaukaus (?) internetinio lizdelio įrašas. (paredagavau) Lizdelį susisukti nusprendžiau pabendravusi su itin autoritetinga moterim, mergina, mergaite, panele, kaip jums patika, kuri man 15 minučių p*so protą, kad padaryčiau jai blogą. Vietoj to ėmiau ir pasidariau sau.
Kad turėčiau kur pridergt, atsiradus poreikiui. O gal netyčia ir naudingo ką nors mestelėt.
Arba papostint šitą įrašą ir užmiršt visam gyvenimui.
Itin autoritetinga moteris šiuo metu laužosi gretimam name, nežinodama ar nori blogo/ar nori atskiro blogo/ar nori dalintis juo su manim/ar čia nebus a la draugų idėjos nupis*mas etc.
Nenoriu, kad čia būtų vieta su "o, kaip man šian bloga/gera/mirštu/gimstu" svaigalynėmis, bet jei labai norėsiu parašyti, kad jaučiuos kaip bulvių maišu per galvą tvota, tai taip ir padarysiu.
Ir nekantriai lauksiu atsiliepimų: "eik na*** su tokiais postais" ;*

One Comment

  1. Itin autoritetinga moteris, aka aš, neturiu fantazijos, sulietuvintai vaizduotės, negaliu sugalvot blogui pavadinimo, kas yra lb kvaila, bet whatever tai va, todėl ir laužaus xD
    beje, sveikinu susisukus lizdelį ir šiaip galėtum man ir padėkot, taip gaunas, kad aš kaip ir paskatinau tave tokiam dalykui ;) Oo.

    AtsakytiPanaikinti